PRACTICAL BUSINESS CONSULTING TEAM

Baví nás podporovat segment středních a velkých firem. Provedeme Vás světem IT a digitalizace, a to od prvního nápadu až po úspěšnou realizaci. 
Náš nezávislý pohled Vám rozšíří obzory, což vám může přinést jenom zisk!

Máme za sebou mnoho let praxe a praktických zkušeností:

Realizace desítek B2C e-shopů a B2B portálů

Implementace komplexních WMS

Analýza a vývoj SW nástrojů pro podporu interních procesů

Zavedení projektového řízení dle metodiky PRINCE2

Řízení vývojových týmů metodikou waterfall a agile

Vytvoření zadání pro implementaci nového ERP pro nadnárodní společnost

Udělejte první krok ke své úspěšné budoucnosti,
rádi Vám s ním pomůžeme.

RADOSLAV REVENDA

Radoslav po absolvování VŠB Ostrava pracoval v několika tuzemských i nadnárodních firmách O2 Czech republic, Autocont, Démos trade, Alfa Plastik, Kvados a Netdirect, kde zastával různé expertní a manažerské role.

V roce 2017 založil vlastní společnost s cílem poskytovat nejpraktičtější byznys konzultace a interim management na trhu zaměřených na malé a střední české firmy. Má za sebou více než 20 let manažerské, projektové a obchodní praxe v oblasti služeb, velkoobchodu a IT. Nabízí praktické zkušenosti z top managementu společností, provozní logistiky, řízení IT, produktového a projektového řízení (PRINCE2, Agile) a řízení obchodních týmů. Také úspěšně absolvoval certifikovaný kurs lektor dalšího vzdělávání.

JAKUB CHMIEL

Jakub po absolvování VŠB Ostrava pracoval ve společnostech Kvados, a.s. a následně Démos trade, a.s., kde pracoval na různých projektech a oblastech.

Má za sebou více než 17 leté zkušenosti s řízením a auditováním projektů (metodika PRINCE2 a SCRUM). Dále pak s procesní a analytickou činností, kdy analyzoval, optimalizoval a v neposlední řadě zakresloval firemní procesy (metodika BPMN). Tvořil komplexní analytické dokumenty od byznys návrhu, až po detailní technické specifikace pro oblasti e-commerce, ERP, CRM, apod. S pomocí nástrojů Office 365 (Sharepoint, Power Apps, Power Automate) dokáže navrhnout a realizovat (cloudové a mobilní) řešení pro interní podpůrné procesy (aplikace, workflow a evidence).

IVAN RICHTÁR

Ivan od roku 1998 po absolvování VŠB-TÚ Ostrava sbíral zkušenosti v Německu na IT projektech jako Analytik, Programátor, Tester, Konzultant.

Od roku 2025 po přestěhování zpět do rodné vlasti pracoval pro české i nadnárodní společnosti na různých pozicích od Konzultanta, Analytika, Projektového manažera, Vedoucího projektových manažerů až po Operačního ředitele/COO. Mezi významné společnosti patřily Unicorn a.s., Vodafone Czech Republic a.s., KVADOS a.s., PEMIC BOOKS a.s.

 V roce 2021 založil se svým partnerem a majoritním společníkem společnost Dextrum Fultillment a.s., kde působil na pozici Generálního ředitele/CEO. Tato společnost úspěšně vykonává službu komplexní logistiky pro e-shopy formou outsourcingu a patří mezi průkopníky v automatizaci a robotizaci logistiky (Průmysl 4.0).

V roce 2024 po nastartování procesů a zavedení společnosti přenechal chod svému kolegovi a nadále pomáhá ve společnosti se zlepšováním procesů jako Externí konzultant. Dvě dekády působí v ICT a logistice a přispívá k rozvoji firem jak na analytické tak na manažerské úrovni. Díky silně orientovanému analytickému myšlení je schopen navrhovat i složitá řešení, přinášet nové nápady a zavádět inovace do praxe. Má za sebou dlouholetou praxi s utvářením strategií, řízením projektů i rozvojem firemních procesů, a to jak na českém tak na zahraničím trhu.